17
наурыз
2014
Психолог Вавленко Зинаида Арнольдовна
Психологиялық қызметтің мақсаты-білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, білім беру ұйымдарында қолайлы әлеуметтік-психологиялық ахуал жасау және білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Педагог-психолог міндетті:
өзінің кәсіби құзыреті мен біліктілік талаптары шеңберінде шешімдер қабылдау;
диагностикалық, дамытушылық, әлеуметтік-психологиялық, психокоррекциялық және консультациялық-профилактикалық жұмыстардың ғылыми негізделген әдістемелерін қолдану;
оқудың барлық кезеңінде білім алушылардың жеке-психологиялық ерекшеліктерінің психологиялық диагностикасын жоспарлау;
білім алушылардың жеке басының қалыптасуы мен дамуындағы бұзушылықтарды анықтау және алдын алу;
білім алушыларға, педагогтарға, ата-аналарға жеке, кәсіби және басқа да мәселелерді шешуде психологиялық көмек және қолдау көрсету;
стресс, жанжал, күшті эмоционалды тәжірибе жағдайында оқитын мұғалімдерге психологиялық көмек пен қолдау көрсету;
білім алушылардың әлеуметтік емес әрекеттерінің алдын алу және оларды уақтылы түзетуді жүзеге асыру;
зерттеу жұмыстарының материалдары бойынша психологиялық-педагогикалық қорытындылар жасау;
білім алушылардың, тәрбиеленушілердің дамуындағы ауытқулардың (ақыл-ой, эмоционалдық) дәрежесін, сондай-ақ әлеуметтік дамудың әртүрлі бұзушылықтарын анықтау және оларды психологиялық-педагогикалық түзетуді жүргізу;
Педагог-психологтың құқығы бар:
психодиагностикалық, консультациялық формалар мен әдістерді таңдау,
балалармен, оқушылармен, ата-аналармен және педагогтармен ағарту-профилактикалық, түзету-дамыту және әлеуметтік-диспетчерлік жұмыс;
оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру жөніндегі құжаттамамен, білім алушылар мен педагогтардың жеке істерімен танысу;
түзету және дамыту бағдарламаларын және психологиялық жұмыстың жаңа әдістемелерін құруды талқылауға қатысу;
Цель Психологической службы - сохранение психологического здоровья обучающихся, создание благоприятного социально-психологического климата в организации образования и оказание психологической поддержки участникам образовательного процесса.
Педагог-психолог обязан:
принимать решения в рамках своей профессиональной компетенции и квалификационных требований;
применять научно-обоснованные методики диагностической, развивающей, социально-психологической, психокоррекционной и консультативно-профилактической работы;
планировать психологическую диагностику индивидуально-психологических особенностей обучающихся на протяжении всего периода обучения;
выявлять и предупреждать нарушения в становлении и развитии личности обучающихся;
оказывать психологическую помощь и поддержку обучающимся, педагогам, родителям в решении личностных, профессиональных и других проблем;
осуществлять психологическую помощь и поддержку педагогам, обучающимся, находящимся в состоянии стресса, конфликта, сильного эмоционального переживания;
предупреждать асоциальные действия обучающихся и осуществлять их своевременную коррекцию;
составлять психолого-педагогические заключения по материалам исследовательских работ;
определять степень отклонений (умственных, эмоциональных) в развитии обучающихся, воспитанников, а также различного вида нарушений социального развития и проводить их психолого-педагогическую коррекцию;
Педагог-психолог имеет право:
выбирать формы и методы психодиагностической, консультативной,
просветительско-профилактической, коррекционно-развивающей и социально-диспетчерской работы с детьми, учащимися, родителями и педагогами;
знакомиться с документацей по организации учебно-воспитательного процесса, личными делами обучащихся и педагогов;
участвовать в обсуждениях создания коррекционных и развивающих программ и новых методик психологической работы;
Педагог-психолог міндетті:
өзінің кәсіби құзыреті мен біліктілік талаптары шеңберінде шешімдер қабылдау;
диагностикалық, дамытушылық, әлеуметтік-психологиялық, психокоррекциялық және консультациялық-профилактикалық жұмыстардың ғылыми негізделген әдістемелерін қолдану;
оқудың барлық кезеңінде білім алушылардың жеке-психологиялық ерекшеліктерінің психологиялық диагностикасын жоспарлау;
білім алушылардың жеке басының қалыптасуы мен дамуындағы бұзушылықтарды анықтау және алдын алу;
білім алушыларға, педагогтарға, ата-аналарға жеке, кәсіби және басқа да мәселелерді шешуде психологиялық көмек және қолдау көрсету;
стресс, жанжал, күшті эмоционалды тәжірибе жағдайында оқитын мұғалімдерге психологиялық көмек пен қолдау көрсету;
білім алушылардың әлеуметтік емес әрекеттерінің алдын алу және оларды уақтылы түзетуді жүзеге асыру;
зерттеу жұмыстарының материалдары бойынша психологиялық-педагогикалық қорытындылар жасау;
білім алушылардың, тәрбиеленушілердің дамуындағы ауытқулардың (ақыл-ой, эмоционалдық) дәрежесін, сондай-ақ әлеуметтік дамудың әртүрлі бұзушылықтарын анықтау және оларды психологиялық-педагогикалық түзетуді жүргізу;
Педагог-психологтың құқығы бар:
психодиагностикалық, консультациялық формалар мен әдістерді таңдау,
балалармен, оқушылармен, ата-аналармен және педагогтармен ағарту-профилактикалық, түзету-дамыту және әлеуметтік-диспетчерлік жұмыс;
оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру жөніндегі құжаттамамен, білім алушылар мен педагогтардың жеке істерімен танысу;
түзету және дамыту бағдарламаларын және психологиялық жұмыстың жаңа әдістемелерін құруды талқылауға қатысу;
Цель Психологической службы - сохранение психологического здоровья обучающихся, создание благоприятного социально-психологического климата в организации образования и оказание психологической поддержки участникам образовательного процесса.
Педагог-психолог обязан:
принимать решения в рамках своей профессиональной компетенции и квалификационных требований;
применять научно-обоснованные методики диагностической, развивающей, социально-психологической, психокоррекционной и консультативно-профилактической работы;
планировать психологическую диагностику индивидуально-психологических особенностей обучающихся на протяжении всего периода обучения;
выявлять и предупреждать нарушения в становлении и развитии личности обучающихся;
оказывать психологическую помощь и поддержку обучающимся, педагогам, родителям в решении личностных, профессиональных и других проблем;
осуществлять психологическую помощь и поддержку педагогам, обучающимся, находящимся в состоянии стресса, конфликта, сильного эмоционального переживания;
предупреждать асоциальные действия обучающихся и осуществлять их своевременную коррекцию;
составлять психолого-педагогические заключения по материалам исследовательских работ;
определять степень отклонений (умственных, эмоциональных) в развитии обучающихся, воспитанников, а также различного вида нарушений социального развития и проводить их психолого-педагогическую коррекцию;
Педагог-психолог имеет право:
выбирать формы и методы психодиагностической, консультативной,
просветительско-профилактической, коррекционно-развивающей и социально-диспетчерской работы с детьми, учащимися, родителями и педагогами;
знакомиться с документацей по организации учебно-воспитательного процесса, личными делами обучащихся и педагогов;
участвовать в обсуждениях создания коррекционных и развивающих программ и новых методик психологической работы;