"Оқуға құштар мектеп" жобасы жалғасуда... Проект "Читающая школа" продолжается... » КГУ "Обшеобразовательная школа №17" Управления образования города Алматы
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№17 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7 (727) 251-01-91
Есепші бөлімі
+7 (727) 234-02-82
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » "Оқуға құштар мектеп" жобасы жалғасуда... Проект "Читающая школа" продолжается...
12
қазан
2023

"Оқуға құштар мектеп" жобасы жалғасуда... Проект "Читающая школа" продолжается...

"Оқуға құштар мектеп" жобасы жалғасуда... Славяндардың қиялындағы табиғат  бос емес еді. Оның әр бұрышында фантастикалық жұмбақ жаратылыстар мекендеген. Ізденімпаз ақыл бірде-бір құбылысты назардан тыс қалдырмады, ғаламның ең алыс нүктелеріне еніп, көргендерінің бәріне өз бағасын беруге тырысты. Әлем дамыған сайын славяндар оны рухтармен, жындармен, лешимимен, шайтандармен қоныстандырды. Олар шынайы өмірмен қабылданды, олардың әрқайсысында адам тіршілік ету ортасын, міндеттері мен көңілділігін анықтады. Берегин, су перілері, су; орманда- жалмауыз кемпір, леш, вовкун, үйде және оның айналасында-үйде мекендейтін құбыжық, кикимора, Банник бар. Төменгі мифологияның бейнелерімен 6" Г " сынып оқушылары орыс әдебиеті сабақтарында танысты. Біздің ата-бабаларымыздың табиғаты туралы мифологиялық көзқарастардың поэтикасы пұтқа табынушы рухтар мен құдайларға орын жоқ болып көрінетін ғылым мен техника ,интернет ғасырында өмір сүретін заманауи студенттердің сезімдерін де толғандырады. Алайда, олар ежелгі адамдардан кем емес қызығушылықпен Браун мен леших туралы әңгімелерді тыңдады.

Проект "Читающая школа" продолжается... Природа в воображении славян не была безликой и пустой. Каждый ее уголок был населен фантастическими таинственными существами. Пытливый ум не оставлял без внимания ни одного явления, стремился проникнуть в самые отдаленные точки мироздания и дать всему увиденному свою оценку. По мере освоения мира славяне заселяли его духами, бесами, лешими, чертями. Они воспринимались реально существующими, каждому из них человек определил место обитания, обязанности и забавы. В воде поселил берегинь, русалок, водяных; в лесу - Бабу Ягу, лешего, вовкуна; в доме и вокруг него - домового, кикимору, банника.С образами низшей мифологии познакомились учащиеся 6»Г» класса на уроках русской литературы. Поэтика мифологических воззрений на природу наших предков продолжает волновать и чувства современных учеников ,живущих в век науки и техники, Интернета,где казалось бы нет места языческим духам и богам. Однако они с интересом, не меньшим чем у древних, слушали рассказы о домовых и леших.

Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: